31 sierpnia 2014

Zdjęcia, słońce, ciuchy...


 Wczoraj razem z koleżanką wybrałyśmy się nad zalew na małą sesję zdjęciową. Zdjęcia mi się podobają, więc postanowiłam wstawić je tutaj. :)
Ogólnie dużo chodziłyśmy, szukając odpowiedniego miejsca do zdjęć. Nie krępowałam się mimo, iż cały czas przechodzili obok nas ludzi. Najgorzej było z przebieraniem. Jakoś dałyśmy radę, ukrywając się w krzakach, tak żeby nas nikt nie zobaczył. Było bardzo fajnie i mam nadzieję, że niedługo pójdę ponownie na taką sesję ze znajomymi. Dzisiaj mam dla Was pierwszą część zdjęć. :)

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Ślicznie Ci w tej bluzce ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto zrobil takie zdjecia? :O. Genialne.
    Jak mozna sie umowic na taka sesje z tym fotografem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiła mi moja koleżanka. Jak chcesz się do wiedzieć więcej napisz do mnie na facebooku, albo napoisz emaila. :)

      Usuń
  3. Ale ładnie :o I jakie nogi! xP

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)