14 września 2014

Zdjęcia #3

  Przez cały tydzień nie miałam czasu usiąść i napisać dla Was nowego posta.  W szkole zostaję do późna, a potem jeszcze trzeba ćwiczyć i się uczyć. Wieczorami jestem zmęczona i na nic nie mam siły. Na szczęście jest weekend i w końcu mogę napisać coś nowego. :)
  Moja szkoła organizuje wyjazd do Przesieki. W piątek wyjeżdżam i wracam za tydzień. Cały tydzień będziemy ćwiczyć utwory, które gramy na orkiestrze i robić inne rzeczy związane z muzyką, ponieważ szykujemy program na koncerty. Cieszę się, ponieważ jeszcze tam nie byłam i na pewno uda mi się tam zrobić jakieś zdjęcia. :)
   W tym tygodniu planuję napisać trochę więcej postów. Czy mi się to uda? Jeszcze nie wiem. Na pewno się postaram to zrealizować. Ostatnio mam trochę pomysłów na kolejne wpisy. :)


W komentarzach także podawajcie mi pomysły na posty. Zapraszam również do obserwowania i komentowania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)