19 kwietnia 2016

Camilla Lackberg - "Kamieniarz" recenzja


  Twórczość Camilli Lackberg od pewnego czasu jest mi dobrze znana, dlatego gdy mam okazję sięgnąć po jedną z jej powieści zawsze to robię. Szwedzka autorka po raz kolejny wprowadza nas w świat Ericki i Patrika Hedströma. Tym razem sprawa dotyczy brutalnie zamordowanej dziewczynki, wyłowionej przez miejscowego rybaka z morza.  Czy Patrikowi uda się rozwikłać zagadkę? Czy rodzina pogodzi się ze śmiercią córki? Kto dopuścił się tak strasznego czynu i jaki miał cel? Wszystkiego dowiecie się czytając "Kamieniarza".
  Powieść jest pełna zwrotów akcji, a końcówka jak zawsze zaskakuje. Książki Camilli z każdą kolejną częścią stają się coraz lepsze, coraz bardziej zagadkowe. Sięgając po nie odpływam w inny świat, zagłębiam się w historie w nich zawarte i przez cały ten czas jestem odizolowana od otaczającego mnie życia codziennego. Liczy się tylko zagadka, która wymaga odpowiedniej ingerencji policji oraz dokładnego przemyślenia. Wszystko to znajdziecie w całej serii jednej z moich ulubionych pisarek.




3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie książki. Muszę ja koniecznie przeczytać :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle mam książek do nadrobienia! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nawet nie słyszałam o tej książce, ale jak będę miała chwilkę czasu, to z pewnością się skuszę! Świetna recenzja, kochana! :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)