11 czerwca 2017

Black dress



Czarna sukienka jet jedną z rzeczy, które moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w  swojej szafie. Sprawdzi się na większość okazji. Stylizacja, którą Wam dzisiaj prezentuję jest w bardziej codziennym stylu. Sukienkę połączyłam z białymi conversami oraz małą torebką. Oczywiście można ubrać do niej zarówno trampki, jak i szpilki lub inne obuwie, Zależy to od okazji, a także od stylu danej osoby. Dajcie znać jak Wam się podoba. :)





dress - H&M
purse - C&A
sneakers - Converse
sunglasses - Oriflame

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna sukienka! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prosta i elegancka a jaka świetna :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super pomysły na posty <3
    miło przegląda się Twojego bloga

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rewelacyjną figurę. Sukienka wygląda bardzo fajnie :)
    Obserwuję kochana!

    mój blog | sklep

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka :) ja nie mam w swojej szafie żadnej "małej czarnej" - chyba najwyższy czas to zmienić :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię połączenie tego typu sukienek z luźnymi butami, super wyglądasz ;)

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się na Tobie układa.
    I zgodzę się w 100%. Taka czarna sukienka to zdecydowany "must have" w szafie każdej kobiety!

    Zapraszam do siebie
    http://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ta sukienka!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :)
    Sama często chodzę tak ubrana...
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. What a wonderful dress !! It is very beautiful and gorgeous, right?

    OdpowiedzUsuń
  11. Why people still use to read news papers when in this technological world all is
    available on net?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)