2 lipca 2017

Look of the Day


   Uwielbiam ogrodniczki. Czasami wydaje mi się, że wyglądam w nich jak mały wieśniak lub rolnik (nie obrażając nikogo), jednak nie przeszkadza mi to jakoś bardzo. Cenię je za ich wygodę oraz to, jakie można z nimi stworzyć połączenia. Ja wybrałam crop top z długim rękawem i czerwoną bandamkę. Jak widzicie moje upodobanie do pasków nie uległo zmianie, a szafa nadal powiększa się o ubrania w ten właśnie wzór. Czy to podchodzi pod uzależnienie? Nie wiem, musicie stwierdzić sami. Koniecznie dajcie znać, jak Wy nosicie ogrodniczki oraz jak Wam się podoba moja propozycja. :)






overalls - Primark
crop top - New Yorker
bandana - no name
sneakers - Converse
sunglasses - Orflame

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz super! :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię ogrodniczki, ale nie w formie spodenek, zdecydowanie bardziej spódniczkowe. Ładna, letnia stylizacja

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  3. super look moim zdaniem ogrodniczki to super dopełnienie stylizacji.Ciekawie przerobione zdjęcia,fajny klimat.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne letnie połączenia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)