23 listopada 2017

Jelly Bear Hair - recenzja


   Miałam ostatnio przyjemność testować Jelly Bear Hair, czyli witaminy na włosy w postaci żelek. Zgodziłam się na tę współpracę, ponieważ moje włosy były ostatnio w złej kondycji i wymagały specjalnej pielęgnacji. Szczerze mówiąc, byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu. Czytałam w internecie recenzje i nie za bardzo wierzyłam we wszystkie pozytywne opinie na ten temat. Zmieniłam jednak zdanie. Jelly Bear Hair testuję ok. miesiąca, a kondycja moich włosów wyraźnie się poprawiła! Nie wypada ich już tak dużo, a także są milsze w dotyku. 
  Żelki mają smak pomarańczowy, jednak wyczuwa się tam posmak witamin. Mi to nie przeszkadza i uważam, że nic złego nie można tutaj zarzucić. Zwróciłam uwagę także na bardzo ładne opakowanie, które wręcz zachęca do testowania produktu. 
   Mam dla Was także kod rabatowy, upoważniający do 10% zniżki:  BL64212950





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)